Selvi Kara

Merhabalar,

Ben Selvi Kara. İstanbul Teknik Üniversitesi Matematik Müh. Yüksek Lisans Programı’nda öğrenciyim.

FGE’de düzenlenen etkinlikleri yakından takip edip, uygun olanlarına katılan bir öğrenciyim. Katıldığım tüm programlardan sonra büyük bir teşvik ile çalışmalarıma devam ettim. Burası benim gibi öğrenciler için , gelecekte neler yapmamız gerektiği yönünde bize yol göstermekte, örnek alınacak hocalarla bir arada olma imkanı sağlamaktadır.

Bir öğrenci için okuldaki derslerinin dışında da matematik ile ilgilenen insanlarla buluşmak çok önemli. Kendi kabuğuna çekilmiş bir okulda okumuş bir öğrenci olarak böyle bir enstitüde düzenlenen seminerlere katılmak benim için çok etkileyici oldu her zaman. Nasıl bir matematikci olursam daha iyi olur sorumun cevabını, Feza Gürsey Enstütüsü’nde organize edilen etkinliklerdeki konuşmacıları dinlerken bulmaya yaklaşıyorum.

En son Alain Lascoux adında çok değerli bir hocanın derslerini dinleme imkanımız oldu. Normal şartlar altında böyle bir hoca benim okuluma gelmezdi ve bende derslerini dinleyemezdim. Bence bu, ben ve benim gibi öğrenciler için. çok büyük bir olay.

Bildiğim kadarıyla, Türkiye’de, sadece İstabul’dan değil Türkiye’nin hatta Dünya’nın birçok yerinden öğrenci ve hocanın geldiği, böyle bir yer yok. Ve durum böyleyken bu kapatma kararı, destek verilmesi gerekilen bir anda mükemmel bir köstek görevi görmektedir.

Umarım bu kapatma kararının ne kadar kişiyi etkileyeceğinin farkına varıp, bu kararın iptali için çabalarsınız.

İlginize teşekkürler.

Selvi

About fezagursey

Physicist.
This entry was posted in Öğrenci Mektupları. Bookmark the permalink.

One Response to Selvi Kara

  1. Ahmet Emre Yalcinoglu says:

    Bir de Nesin Matematik Köyü var tabii.

